Vestel’in Muhteşem Reklam Stratejisi (!)

Merhabalar, biraz daha adam akıllı blog tutma yolunda ilerlerken bir tane daha yazı yazayım dedim.Beni bilenler bilen iddiadır, maçtır filan pek sevmem.Tamamen zaman ve para kaybı olarak görüyorum bu işleri.

Geçen üniversiteden çıktık arkadaşlarla Konya’da okuyanlar bilir Bosna Hersek Mahallesinde İdeal Kız yurdunun altında bir iddiacı var arkadaşlarda girelim bi iddia oynayalım dediler.Bende oynamadığım için gözüm millette ne yapıyorlar nasıl umut depoluyorlar kendilerine onları izliyorum.

Gözüm iddia gazetelerinin üstünde ki reklama takıldı.Reklam Vestel’e ait kırmızı bir kulaklık.Fiyatı filan hiç umrumda değil zaten Vestel ürünü de kullanmam ama İddia oynayan adamların Kırmızı bir Vestel kulaklık reklamı görmeleri Vestel için ne kadar karlı olabilir? Ya da bunu gören adamlar “Oha la kıpkırmızı en sevdiğim” diyerek o kulaklığı satın alırlar mı?

Bence tamamen boşa ve gereksiz olarak yapılmış bir reklam harcaması.Paranız çoksa gençlik dergilerinde tam boy reklam gösterimi yapın bence daha çok getirisi olur.Kaldı ki bence basılı yayına reklam vermekte saçma ama neyse 🙂 Sonuçta internette verilen bir reklamın kazanca dönme olasılığı daha yüksek olduğunu düşünüyorum.

Ya da şuan Youtube‘da bir çok Türk Youtuber var onlara bile viral reklam yaptırılıp ya da direk biz reklam yapıyoruz diyebilirler bile. Çünkü çok sadık kitlelere sahip abonesi olan insanlar var.Ve 10.000 abonesi olan bir video kanalında bile kazancın gazetedeki reklama oranla daha fazla olacağı düşüncesindeyim.

Çünkü Artık Hayat İnternette.

Ufak Bilgi: Üstteki berbat görseli hazırlarken gördüm ki Vestel’in Fontu Mosquite Black diye bir font fiyatıda 65$ civarlarında bilgidir  cebinizde dursun 🙂 

Bir önceki yazım Her İşin Başı Merhaba dünya! buna da bir göz atabilirsin. Beğeneceğini umuyorum.

2 Replies to “Vestel’in Muhteşem Reklam Stratejisi (!)”

  1. Reklamıniyisi kötüsü olmaz hocam reklam sadece bi ürünü satmak için değildir yani VESTEL’in akıllara kazınmasını sağlayabilir bu sayede ve senin şuanda aklına kazındı iyice VESTEL bence çok başarılı oldu 🙂 ve şuanda İstemeyerek VESTEL KULAKLIK reklamı yaptınız 😀

    1. Vestel’in benim 10 kişilik bloğumda reklamı olsa ne olmasa ne ama orda bir kulaklık reklamı yapmak yerine bir Vestel TV reklamı olsa çok daha başarılı olabilirdi kanaatindeyim. 🙂

Bir cevap yazın