Enes Dokuz Kişisel Blogu Yazılar

Arduino’yu duymayanınız yoktur sanırım. Ama yine de duymayanlar için ufak bir bilgilendirme yapayım. Arduino bir açık kaynaklı devre kartıdır.Alt yapısında Atmel marka mikrodenetleyiciler yer alır. İnternet ortamında yüzlerce Arduino projesi bularak kolayca projelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu projeler basit bir led yakma projesinden uzaktan kontrol garaj kapısı açma devresine kadar çeşitlendirilebilir.

Ortaya Karışık

Yorumlar kapalı

Geçenlerde İstanbul’a GDGIstanbul’un bir etkinliği için gittim.Hazır gitmişken de İlker abimi yani NeYedikBe‘yle bir lezzet gezisi yapalım dedik.Sirkeci’deki meşhur çiğköfteci Ali abi’yle başlayan gezimiz bir çok duraktan sonra üstüne temiz bir tatlı ziyafetiyle son buldu.Hepsi birbirinden farklı ve güzel lezzetlerdi.

Gezmeler

Ortaya Karışık

Merhabalar, biraz daha adam akıllı blog tutma yolunda ilerlerken bir tane daha yazı yazayım dedim.Beni bilenler bilen iddiadır, maçtır filan pek sevmem.Tamamen zaman ve para kaybı olarak görüyorum bu işleri.

Geçen üniversiteden çıktık arkadaşlarla Konya’da okuyanlar bilir Bosna Hersek Mahallesinde İdeal Kız yurdunun altında bir iddiacı var arkadaşlarda girelim bi iddia oynayalım dediler.Bende oynamadığım için gözüm millette ne yapıyorlar nasıl umut depoluyorlar kendilerine onları izliyorum.

Ortaya Karışık

Her işin başı Merhaba Dünya! 🙂 Bir çok projede o ilk ışığı görmek için ilk denenen olay budur.Önce kurulumlar yapılır eğitim alınmıştır ya da alınacaktır. Hemen bi ekrana yazı yazdıralım neler oluyor bi görelim havasında girilen olaydır.

Elektronik okuyorsanız ya da çevrenizde okuyan birileri varsa o 2*16lık LCD’de kendi yazdığınız şeyi görmek şahane bir duygudur.

Yada Android, iOS veya Windows’a uygulama geliştirmeye yeni başladığınız zamanlarda. Abi ne yapalım? Nasıl bir şey yapalım? diye düşünürken hele dur bi bişiler yazalım ekrana diye başlar her olay.O yüzdendir Her İşin Başı Merhaba Dünya!

Ortaya Karışık